Rabu, 5 November 2014

Tongkat Ali vs CoqHealth shaklee

Assalammualaikum dan salam sejahtera. Hari ni nurul nk cite pasal salah satu supplement shaklee yang membantu menguatkan jantung dan sekaligus mengurangkan risiko serangan jantung iaitu COQHEALTH PLUS. Kndungan utama dalam Coqhealth plus ni terdiri daripada COQ10 , VITAMIN E & TEH HIJAU. 

Jom nurul terangkan satu persatu bagaimana Coqhealth membantu kesihatan jantung. Jantung kita akan berfungi dengan baik apabila darah dapat disalurkan dalam aliran yang baik.  Aliran darah yang baik akan memastikan jantung mendapat bekalan oksigen yg mencukupi dan jantung dapat menjalankan tugas dgn sempurna. Namun begitu apabila kolestrol dlm badan seseorg itu  tinggi ia akan menyebabkan kolestrol berkumpul didalam salur darah sekaligus mengganggu perjalanan darah untuk sampai kepada jantung.

Dalam keadaan stress, secara tidak langsung salur darah akan mengecil dan lebih sempit dari saiz biasa Dan menyebabkan aliran darah menjadi laju. Apabila salur darah di halang oleh kolestrol yg tersumbat tadi maka kemungkinan untuk salur darah luka dalah sangat besar dan akan mengakibatkan salur darah tadi tersumbat. Apabil salur darah itu terumbat maka oksigen dan nutrien tidak dapat sampai kepada jantung Dan risiko mendapat serangan jantung adalah sangat tinggi. Jadi apa fungsi Coqhealth ni sebenarnya?

Coq10 merupakan salah satu sumber tenaga yang ada dalam semua organ manusia dan kandungan yang paling tinggi adalah pada jantung. Coq10 juga merupakan antioksida yg sangat kuat . Fungsi Coq10 yang tersapat dalam Coqhealth plus pula adalah :-

1. Menguatkan otot jantung

2. Meningkatkan tenaga di sel2 jantung

3. Menguatkan fungsi jantung

4. Mengurangkan ANGINA (Sesak Dada)

5. Menyokong alur darah menjadi flexible

6. Pembawa nutrien dan oksigen 

7. Membantu mencerahkan kulit dan lebih sekata

8. Menegangkan kulit

9. Meningkatkn kesuburan lelaki

10. Meningkatkan tenaga minda

11. Memberikan tenaga

12. Membantu memecahkan lemak

Selain daripada itu Coqhealth juga mendapat jolokan TONGKAT ALI MODEN kerana khasiatnya yang sangat2 membantu dala membekalkan tenaga berpanjangan sekaligus membantu meningkatkan kesuburan lelaki. Tapi wanita juga digalakkan ambil coqhealth ni kerana turut membantu untuk awet muda dan kekal sihat.

Jadi kalau nk prestasi bersama isteri tahan lebih lama, boleh amalkan sebiji Coqhealth sebiji 1x sehari. Rumah tangga bahagia, jantung sihat dan anda rasa lebih muda.


Nurul Harliza Said

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTORS

Sms / Whatsapp 0127520242

Fb   @ Nurul Harliz Said

Page  @ Kadeh ibu

Blog  @ www.kasehmelur.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan