Isnin, 24 November 2014

Mealshake tamat tempoh?

Assalammualaikum.

Mesti ramai ibu2 yang nak tau pasal Mealshake tamat  tempoh ni kan.

Sebelum tu kita berkenalan dulu dgn   Mealshake ni. Mealshake adalah salah satu supplement dari shaklee yg dibuat khas untuk kanak2. Tapi org dewasa pun boleh minum. Mealshake ni berperisa vanilla dan cara makan untuk kanak2 cuma campurkan 1 sudu teh ke dalam suau mereka,  sehari sekali sahaja. Mealshake ni mengandungi semua vitamin dan khasiat yg diperlukan oleh kanak2. Sebab tu ia sgt2 disyorkan kepada kanak2 yg mudah sakit, cerewet makan, obesiti, terlalu kurus dan sembelit.

Mealshake ni x macam vitamin lain yg tahan bertahun tahun. Jangka hayat mealshake cuma 6 bulan sahaja. Dan mealshake ni kena disimpan dlm tempat yg kering dan lembab ye  seperti dalam peti aisle. Kalau x tekstur mealshake tu akan rosak dan khasiatnya hilang.

Macam gambar dibawah ni. Mealshake yg warna putih tu  masih dlm keadaan baik. Tapi mealshake yg warna kekuning kuninggan Dan kering tu dah x boleh pakai. Kalau diberi juga pada anak2 biasanya akan memberi kesan yg buruk pada anak2. So berhati hati ibu bapa. Lagi satu mealshake ni x boleh dibancuh dgn aor panas ye. Nanto khasiatnya hilang. Cukup air suam sahaja. Semoga bermanfaat.

Fb  @ Nurul  Harliza said
(Shaklee Independent Distributors)
Sms / Whatsapp 0127520242

Tiada ulasan:

Catat Ulasan