Selasa, 25 November 2014

Sabun vs Basic H

Assalammualaikum.

Mesti ramai ibu2 yg menggunakan sabun basuh pinggan sebagai agen pencuci untuk botol susu anak2 kan. Bukan x boleh tapi tidak digalakkan. Sebab sabun basuh pinggan biasa mengandungi bahan kimia dan bahan2 yang x sesuai untuk kanak2.

Sejak kenal dgn pencuci serbaguna dari shaklee nurul memang pajak Basic H ni untuk anak2. Semua botol susu dan makanan yg perlu dibasuh nurul akan gunakan khidmat mr.basic h. Jimat, tiada bahan kimia, tiada paraben dan tiada toksik.

Macam2 kegunaan basic h ni. Bukan setakat Untuk mencuci sahaja malah untuk mengurangkan demam anak2 , mengurangkan alahan dan ruam seperti ruam lampin dan ruam susu pada bayi,  kurangkan sakit gigi,  dan macam2 lagi. Pokoknya memang wajib ada di rumah.

Sebotol boleh tahan lebih dari 6 bulan tapi disebabkan semua benda nurul gunakan Basic H ni maka x sampai 6 bulan dah habis. Seronok guna basic h ni. Nak mop guna 6 titik je untuk sebaldi air. Nak rendam kain buruk atau basuh buah2an dan sayur2an guna 2 3 titik je. Berbaloi sangat2. Ada pape pertanyaan boleh rojer2 I..

Fb@ Nurul Harliza Said
(Shaklee Independent Distributors)
Sms / Whatsapp@ 0127520242

Tiada ulasan:

Catat Ulasan